۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۱۸۵۵۵۳
روزنامه موندو دیپورتیوو مدعی شده است که سختگیری دادگاه اسپانیا در این زمینه بسیار زیاد و جدی است و احتمال دارد لاپورتا با حکم زندان بین شش تا هفت سال روبرو شود که قابل بخشش هم نیست. 
کد خبر: ۳۴۸۵۷

شوک به بارسا؛ ۶ سال زندان برای رئیس!

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، قاضی پرونده جنجالی نگریرا که پیش از این باشگاه بارسلونا در پرداخت رشوه به این نایب رییس سابق کمیته داوران متهم شناخته بود، حالا اتهام جدیدی را متوجه رییس این باشگاه کرده است. 

روز گذشته اعلام شد که قاضی این پرونده به لاپورتا اعلام کرده که شخصا با اتهام پرداخت رشوه به مقام دولتی روبرو است و باید برای دفاع از خودش در دادگاه حضور پیدا کند و توضیحاتی را در این زمینه ارائه کند. 

حالا رییس دادگاه تحقیقاتی اسپانیا قرار است مراحل تحقیق از لاپورتا را در کنار دیگر روسای سابق بارسا که با اتهاماتی مشابه روبرو هستند انجام دهد و در صورتی که در طول این تحقیقات ثابت شود که او به صورت مستقیم در این پرونده دست داشته، ممکن است با حبسی طولانی مدت مجازات شود. 

روزنامه موندو دیپورتیوو مدعی شده است که سختگیری دادگاه اسپانیا در این زمینه بسیار زیاد و جدی است و این احتمال وجود دارد که لاپورتا با حکم زندان بین شش تا هفت سال روبرو شود که قابل بخشش هم نیست. 

این خبر بسیار بدی برای بارسلونا در این بازه زمانی است و بسیاری از هواداران این تیم نگران هستند که این وضعیت روی روحیه و ذهن بازیکنان هم تاثیر بگذارد و در نهایت منجر به افت این تیم در این مقطع از فصل شود. 

برچسب ها: خوان لاپورتا بارسلونا فساد مالی
ارسال نظر
آخرین اخبار